26 February 2008

Dinner PUB Anchor


Svenska:

Idag fyller ett av mina (Gunnars) kusinbarn 35 år! Tiden går och jag har sett henne från det hon var nyfödd i stort sett. Jag var tretton då hon föddes. Nu är det nog dock tio år sedan sist!

Aurore arbetar på båda sina företag från 7-17.00. 

Efter det ses vi i stan och äter en bit mat på PUB AnchorMan kanske kan tro att en pub som denna (rockklubb) inte skall ha bra mat men det har de faktiskt. Bra och vällagat.

Tror jag syndade genom att äta lamm om jag inte minns fel.
Aurore säger alltid, då jag någon gång äter kött: "Vad är du för en vegetarian till make?"
Ja det kan man fråga sig.

English:

Today one of my (Gunnars) cousins children are celebrating her 35th birthday!
Time flies on. I have 'followed' her from the time she was almost new born.
I was thirteen when she was born. Now it's at least ten years since last I saw her!

Aurore works at both her companies from 7 am til 5 pm.

After that we meet in town in order to eat at PUB AnchorOne might think that a pub like this (a rock club) wouldn't have good food but they actually have. Good and well-cooked. I think I sinned and ate lamb if I don't misremember.
Aurore always, when I sometimes eat meat, says: "What kind of vegetarian husband are you?" Well, one wonders...

No comments: