Ovan från The Royal Opera House i London/Above from The Royal Opera House in London.
Svenska:
Under tisdagen kunde man köa vid Operan i Stockholm för att få en biljett för tio kronor(!) till genrepet av 'Falstaff' (Guiseppe Verdi) på torsdagen (14/2), Valentindagen.
Förra året i december såg vi 'Orphée', Aurore och jag, också denna för endast tio kronor.
Dessa erbjudanden är kanske numer ett återkommande inslag för att locka besökare.
Vi brukar dock köpa hörplatser, vilka endast kostar 40:-/st. och det finns hörplatser från vilka man ser scenen riktigt väl.
English:
During Tuesday one could queue outside the Royal Opera House in Stockholm in order to buy a tickets for only 1 € (1 $, 50)(!) to the dress rehearsal of 'Falstaff' (Guiseppe Verdi) on Thursday (Valentine) .
In December last year we saw 'Orphée', Aurore and I, for only 1 €.
These offers is maybe nowadays a recurrent element in order to attract audiences.
We usually however buy listening seats that only costs less than 5 € (6 $) each and one can find seats from where one have a good look at the stage.
Under tisdagen kunde man köa vid Operan i Stockholm för att få en biljett för tio kronor(!) till genrepet av 'Falstaff' (Guiseppe Verdi) på torsdagen (14/2), Valentindagen.
Förra året i december såg vi 'Orphée', Aurore och jag, också denna för endast tio kronor.
Dessa erbjudanden är kanske numer ett återkommande inslag för att locka besökare.
Vi brukar dock köpa hörplatser, vilka endast kostar 40:-/st. och det finns hörplatser från vilka man ser scenen riktigt väl.
English:
During Tuesday one could queue outside the Royal Opera House in Stockholm in order to buy a tickets for only 1 € (1 $, 50)(!) to the dress rehearsal of 'Falstaff' (Guiseppe Verdi) on Thursday (Valentine) .
In December last year we saw 'Orphée', Aurore and I, for only 1 €.
These offers is maybe nowadays a recurrent element in order to attract audiences.
We usually however buy listening seats that only costs less than 5 € (6 $) each and one can find seats from where one have a good look at the stage.
No comments:
Post a Comment