16 September 2007

Golala - 2 dinners

Svenska:

Börjar dagen som den hemmaman jag är ibland med att tvätta.

Vid tolvtiden beger jag mig till stan för att träffa en god vän och tidigare arbetskamrat, Golala.
Vi går till Café Piccino på Drottninggatan där vi dricker kaffe och äter sötsaker (åtminstone jag).
Blir kvar tre timmar och därefter åker vi hem till Golala där hennes mor har lagat mat som även jag blir bjuden på.

Modern tittar på mig och tycker jag har blivit så mager! Ja mager är jag kanske inte men jämfört med då min matchvikt låg någonstans mellan 90-100 kg så får man väl säga att de 75 jag väger idag är en radikal skillnad.
Av sagda anledning anser Golalas mor att jag skall äta nu och sedan även äta middag då jag kommer hem. Självfallet lyder jag den uppmaningen.
Trevlig dag!

Därefter som sagt hem för att äta igen..... tillsammans med Aurore som lagat till något gott - som vanligt är jag benägen säga!

English:

I begin the day - as the 'housewife' I somtimes am - by doing some washing of clothes.

At noon I head off towards city to meet a good friend and former work-mate, Golala.
We stay at Piccino Coffeé at Drottninggatan to drink some coffee, chocolat and eat some sweets (for me).
We stay there for three hours and after this she invites me home to her appartment where her mother have prepared food and also invite me to dine with them.

Her mother looks at me and says she thinks I have become so 'skinny'! Well, maybe I am not skinny but compared to the time when I weighed between 90 and 100 kg one have to say that now weighing 75 is a radical difference.
For this reason Golalas mother thinks I should eat now and also later on when I will dine at home. Of course I obey this urgent request!
A nice day!

After this home to dine again... together with Aurore who has prepared som tasty dish for me - as usual I am inclined to say!

No comments: