30 September 2007

IKEA again!

Svenska:

Eftersom jag redan ordat om min inställning till IKEA skall jag inte vidare gå in på det här.
Man skulle nästan tro att jag är betald att skriva om detta varuhus men tyvärr har inte Ingvar Kamprad kontaktat mig ännu.

Dock var jag tvungen att åka ut för att se om de soffbord vilka skulle komma in i slutet på veckan nu fanns på plats. De hade funnits på plats! Soffborden kom in under fredagen men hade redan tagit slut. Underbart.

Det blev till att ta ett lite mindre bord, inte minst i syfte att undvika ytterligare ett besök.
Ett extrabesök är minst tre för mycket.

Under tiden jag plågades vid Kungens Kurva arbetade Aurore hemifrån.
Hon fick ett erbjudande om extraarbete och kunde då välja mellan att arbeta på arbetsplatsen eller hemifrån sin dator och valde då det sistnämnda.


English:

As I already have declared my opinion concerning IKEA I am not going to continue discussing that now.
One could almost believe that I am paid to write about this department store but unfortunately Ingvar Kamprad has not contacted me yet.

Unfortunately however I had to go there again to see if the sofa tables that were supposed to arrive at the end of the week had arrived. They had come and they were gone! The tables arrived during Friday but had already gone out of stock. Wonderful.
I had to take a smaller one not least in order to avoid another visit.
One extra visit is at least three to many.

Meanwhile I suffered at Kungens Kurva Aurore worked from home. She was offered a job today (Sunday) and she could choose between going to work or stay and work from her home computer and she choosed the latter.

No comments: