29 October 2007

Jean Claude van Damme wins a porridge competition

(Photo taken from: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-Egysr92_0Eih4idwWV3pnWIWd0MJn27VgA1YmVxUlB0pUD4oK6CBjtXrZvkWy8T_2orDtGTLhzsJ04D84KqA7sNeSBEtxUsCCr2K3kh0VjlmMoTXDPspRdGAl3e9Mf2jvJUd/s1600/gr%C3%B6t.jpg)





























(Photo taken from: http://www.sjurbo.com/)


















(Photo taken from: http://static.guim.co.uk/sys-images/
Film/Pix/pictures/2008/09/09/jeanclaude460.jpg)

Svenska:

Aurore drömmer mycket och ibland roliga drömmar (jag kommer nästan aldrig ihåg mina):

I nattens dröm ställdes hon i en tävling mot filmskådespelaren Jean-Claude van Damme, en tv-personlighet i Frankrike samt en gammal klasskamrat där man skulle se vem som kunde äta mest och flest sorters gröt.

Det var gröt med alla möjliga ingredienser som skulle inmundigas.
van Damme vann tävlingen och Aurore kom tvåa! Inte illa.

Parentetiskt: Vi äter havregrynsgröt nästan varje morgon. Gör Jean-Claude van Damme det?

English:

Aurore dreams a lot and sometimes quite amusing dreams (I hardly never remember my dreams):

This night she dreamt that she was a participant in a competition where she had to compete against the film actor Jean-Claude van Damme, a TV-personality in France and a school mate.
The competition concerned the question who could eat most porridge and most varieties of porridges.

It was porridge with all sorts of strange flavours and ingredients that the participants had to eat.
van Damme won the competition and Aurore came in second! Not bad.

Within parenthesis: We eat porridge almost every morning. Do Jean-Claude van Damme also eat porridge every morning?


2 comments:

Björn Jakobsson said...

Fast nog kan man tycka att den där van Damme borde ha fått smörj i den ädla konsten grötätning ... jag har aldrig varit imponerad av Jean Claude van Damme - jag föredrar jazzdragspelaren Art van Damme :-D /Bj.

Gunnar Bjursell said...

Håller helt med Du på den punkten. Art van Damme skall jag nog lägga till mina artister på Facebook, inte Jean Claude van Damme (som stavar sitt namn med ett e på slutet, det vet jag - skall ändra). GB